E-booki

Planujesz założenie firmy? A może już prowadzisz własny biznes i chcesz rozwijać swoje umiejętności i poszerzać wiedzę na temat marketingu internetowego, zarządzania czasem i rozwoju osobistego? Sprawdź e-booki, które przygotowaliśmy specjalnie dla ciebie. Znajdziesz w nich praktyczne porady i ogromną porcję wiedzy, która pomoże ci rozkręcić twój biznes. Wybierz temat, który cię interesuje i pobierz nasze publikacje zupełnie za darmo.

  • Firma w obliczu wyzwań – Jak przekuć obecne trudności w przyszłe możliwości?

    Firma w obliczu wyzwań – Jak przekuć obecne trudności w przyszłe możliwości?

    • format: PDF
    • rozmiar: 7.1 MB
    • liczba stron: 75

    Twoja firma musi zmierzyć się z nieoczekiwanym wyzwaniem? Nie wiesz, jak opracować plan działania na niespodziewane czasy? Chcesz zamienić trudności w sukces? Odkryj kompendium wiedzy dla przedsiębiorcy! Z naszego e-booka dowiesz się:

    • Jak wzrosło zainteresowanie działaniami online?
    • Jaka jest rola lidera w obliczu wyzwań?
    • Jak skutecznie zarządzać firmą zdalnie i z jakich narzędzi korzystać?
    • Jak zbudować pozytywny wizerunek i utrzymać więź z klientami?
    • Jak przenieść działania do Internetu?
    • Na jakie działania marketingowe warto się teraz zdecydować?
    • Na jaką pomoc ze strony Państwa możesz liczyć jako przedsiębiorca?
    • Czy możesz zwolnić pracownika i jak wygląda kwestia wynagrodzeń?
    • Jak opracować plan kryzysowy?
  • Dlaczego Twoja firma powinna być obecna w Internecie?

    Dlaczego Twoja firma powinna być obecna w Internecie?

    • format: PDF
    • rozmiar: 1.3 MB
    • liczba stron: 18

    Chcesz wiedzieć, dlaczego Twoja firma powinna być obecna w Internecie? Odpowiedź, jest prosta… znajdziesz ją w naszym e-booku, który możesz pobrać zupełnie za darmo. Dowiesz się z niego również:

    • Do czego możesz wykorzystać marketing internetowy?
    • Jak zbudować podstawową obecność firmy w sieci?
    • W jaki sposób zwiększyć widoczność strony WWW?
    • Jak zbudować wartościową markę i zdobyć kontakty handlowe?
    • O jakich przepisach RODO pamiętać, prowadząc działania marketingowe?
    • Jaki model działania w sieci wybrać?

Wybierz e-book: