Czy magnes to dobry gadżet reklamowy?

Czy magnes to dobry gadżet reklamowy?

Prowadząc własny biznes, z całą pewnością zastanawiasz się, jakim gadżetem reklamowym zwrócisz uwagę swoich klientów. Rynek oferuje ich mnóstwo, nie każdy jednak jest na tyle uniwersalny, by sprawdzić się w każdej branży. Jaki zatem gadżet wybrać? Dobrym pomysłem są magnesy reklamowe. Dlaczego? Przeczytaj poniższy artykuł i dowiedz się o ich mocnych stronach!

4 korzyści promowania firmy magnesami reklamowymi

Rozważając dystrybucję magnesów jako gadżetów reklamowych, warto zwrócić uwagę na korzyści płynące z takiego sposobu promowania naszej działaności. Oto najważniejsze z nich:

  1. Stosunkowo niski koszt produkcji – magnesy to naprawdę tani upominek. Przy hurtowym zakupie koszt jednego waha się w granicach kilku złotych. Koszt w dużej mierze zależy od indywidualnych preferencji, takich jak chociażby kształt czy wzór nadruku. Duże zamówienia są także często premiowane rabatami.
  2. Trwałość i jakość wykonania – magnesy wykonywane są z wysokiej jakości materiałów, dzięki czemu mogą zachowywać świetny stan przez lata. Ponadto, swą odpornością na uszkodzenia przewyższają inne materiały reklamowe, takie jak chociażby ulotki.
  3. Możliwość personalizacji gadżetu – opcji jest naprawdę mnóstwo. Począwszy od wyboru kształtu czy rozmiaru, przez rodzaj zastosowanych materiałów i technik produkcji, na grafice skończywszy. Dzięki temu można z łatwością dopasować produkt do swoich potrzeb, obszaru i profilu działalności.
  4. Długotrwały wpływ na odbiorcę – magnesy są naprawdę dobrym narzędziem reklamowym. Opatrzone logo i nazwą firmy, latami zdobią lodówki bądź inne metalowe powierzchnie. Dzięki swojej funkcjonalności i nieinwazyjności zostają z klientami na długo, przypominając tym samym o marce.

Co powinien zawierać dobry magnes reklamowy?

Aby magnes reklamowy spełniał swoją funkcję we właściwy sposób, powinno się na nim umieścić nazwę firmy oraz jej logo. Nie wolno zapominać o podstawowych danych kontaktowych, takich jak numer telefonu, adres e-mail, strony internetowej czy adres siedziby. Dodatkową opcją jest nadrukowanie sloganu, jeśli taki istnieje. Dzięki powyższym informacjom magnes stanie się swoistą wizytówką przedsiębiorstwa.

Rodzaje magnesów reklamowych – które wybrać?

Jednym z rodzajów magnesów są magnesy na folii magnetycznej. Folia jet doskonałym nośnikiem reklamy, odpornym na uszkodzenia. Na rynku można spotkać także magnesy metalowe. To również sprawdzony model magnesów, charakteryzujący się większą sztywnością. Duży wybór tego rodzaju produktów oferuje na przykład fabrykanadrukow24.pl . W asortymencie sklepu są także inne gadżety reklamowe, takie jak naklejki, koszulki czy kubki reklamowe.

Podziel się