Co to jest audyt SEO?

Co to jest audyt SEO?

Masz firmową witrynę, którą rzadko ktoś odwiedza? Czas zadbać o jej widoczność. A czy wiesz, że większość aktywności w sieci zaczyna się od Google? Dlatego też, dzięki wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania, możesz pozyskiwać klientów i skutecznie rywalizować z konkurencją.  Jednak aby poprawić pozycjonowanie, musisz najpierw przeanalizować swój serwis i znaleźć elementy do poprawy. Potrzebujesz wsparcia? Nawiąż współpracę ze specjalistami i skorzystaj z audytu SEO. Przeczytaj, jak dzięki szczegółowej analizie strony WWW możesz świadomie rozwijać działalność online.

SEO – na czym polega? Czy warto inwestować w pozycjonowanie stron WWW?

Prowadzisz biznes i masz własną stronę internetową? Brawo! To pierwszy krok do sukcesu w sieci. Jednak nawet zgodna z najnowszymi trendami i atrakcyjna wizualnie witryna nie przyniesie oczekiwanych korzyści, jeśli nie będzie widoczna dla potencjalnych klientów. Twój firmowy serwis również nie pozyskuje wartościowego ruchu? Najwyższy czas to zmienić – zainwestuj w jedną z najskuteczniejszych form promocji w Internecie, czyli pozycjonowanie.

W ten sposób określa się praktyki, dzięki którym Twoja strona zdobywa wyższe pozycje w bezpłatnych wynikach wyszukiwania na określone słowa kluczowe. Tego typu optymalizacja to długotrwały proces, który wymaga nie tylko dostosowania się do wytycznych wyszukiwarki, ale również głębokiej analizy własnej witryny – tę zaś umożliwia audyt SEO od WeNet.

Zanim jednak przejdziemy do omówienia narzędzia, dzięki któremu możesz we współpracy ze specjalistami monitorować sytuację swojej strony internetowej w Google, warto podkreślić, dlaczego optymalizacja jest tak ważna. Dzięki skutecznemu pozycjonowaniu możesz bowiem:

  • zbudować pozycję swojej marki na lata,

  • dotrzeć do klientów zainteresowanych ofertą,

  • pozyskać większą liczbę odwiedzających,

  • poprawić jakość firmowej strony internetowej,

  • zyskać lepszą rozpoznawalność w Internecie,

  • mierzyć i analizować wypracowane wyniki,

  • efektywnie rozwijać swój biznes i zwiększyć zyski. 

Chcesz odnieść sukces online? Zainwestuj więc w pozycjonowanie strony internetowej. Jeżeli jednak wciąż nie masz pewności, co to jest SEO i nie znasz się na sprawach technicznych, a widzisz, że Twoja firmowa witryna nie przynosi oczekiwanych wyników, to skontaktuj się z doradcami internetowymi WeNet. To świetna opcja dla małych i średnich firm. Specjaliści oferują bogaty pakiet usług, który  sprawi, że osiągniesz lepszą widoczność firmy w Google.

Z WeNet droga na szczyt rankingu wyszukiwarki rozpoczyna się od audytu SEO. 

Wykonaj darmowy audyt strony i popraw jej widoczność w wyszukiwarce. Wykonaj teraz>>

Audyt SEO – co to jest? Jakie są najważniejsze obszary analizy strony internetowej?

Bez względu na to, czy chcesz zoptymalizować stronę WWW, czy sklep internetowy – musisz zacząć ten długotrwały proces od audytu SEO. Jak sama nazwa wskazuje, jest to dokładna analiza witryny pod kątem wielu różnych czynników, które mają wpływ na pozycję w rankingu Google. To niezawodne narzędzie pokazuje, jak wyszukiwarka ocenia Twój serwis.

Czy wiesz, że już niespełna minuta dzieli Cię od poznania wyników Twojej strony? Wystarczy, że skorzystasz z darmowego audytu SEO od WeNet. Z myślą o małych i średnich przedsiębiorstwach specjaliści stworzyli bezpłatne narzędzie, które pozwala niezależnie od znajomości technicznych aspektów pozycjonowania, wstępnie ocenić potencjał swojej witryny. W raporcie można znaleźć też informacje, które przydadzą się osobom posiadającym większe doświadczenie z działaniami SEO.   

Doradcy internetowi wiedzą, że audyt SEO jest nieodłącznym elementem nie tylko skutecznego pozycjonowania, ale również marketingu internetowego. Stał się też powszechną praktyką zarówno dla prostych stron WWW, jak i bardziej rozbudowanych serwisów. Pozwala określić możliwości witryny w zakresie promocji w wyszukiwarce. Narzędzie ocenia bowiem takie elementy jak:

  • informacje ogólne: parametry techniczne, geolokalizacja serwera czy wiek i autorytet domeny;

  • potencjał treści: jakość i wartość merytoryczna publikacji na stronie WWW, dopasowanie słów kluczowych, poprawność meta danych, unikalność nagłówków, poprawność struktury tekstów, właściwa optymalizacja grafik;

  • wydajność: szybkość ładowania witryny i wczytywania się materiałów wizualnych;

  • unikalność strony – brak duplikatów treści w obrębie serwisu;

  • wersja mobilna – dostosowanie strony do wymogów telefonów i smartfonów oraz dopasowywanie się do ekranów różnych urządzeń;

  • kod HTML – prawidłowa budowa serwisu, poprawność kodu, rodzaj kodowania, liczba błędów np. 404;

  • profil linkowy – naturalność, jakość, różnorodność i bezpieczeństwo odnośników wewnętrznych oraz zewnętrznych, liczba linków oraz ich atrybuty, długość i poprawność adresów URL;

  • bezpieczeństwo – czy strona jest odpowiednio zabezpieczona, a dane klientów właściwie chronione;

  • User Experience – parametry związane z doświadczeniem użytkownika podczas korzystania ze strony WWW np. intuicyjność nawigacji;     

  • otoczenie internetowe – potencjalna konkurencja, widoczność w wynikach Google, ocena jakości i popularności witryny.

Jak widzisz, audyt SEO od WeNet wszechstronnie sprawdza Twoją witrynę, a Ty szybko i zupełnie za darmo otrzymujesz kompleksowy zestaw informacji. A wszystko zaprezentowane w przejrzystej i czytelnej formie – pod postacią dokładnego raportu. W ten sposób poznasz wszystkie mocne i słabe strony swojego serwisu. 

Co jeszcze możesz zyskać, wybierając narzędzie od doradców internetowych? Przede wszystkim analiza wskazuje błędy w strukturze strony lub treści i dostarcza wskazówek, co należy poprawić. Dlatego, nawet jeśli nie wiesz, jak wykorzystać informacje zawarte w raporcie, to otrzymujesz od specjalistów porady, jakie działania możesz podjąć, by poprawić pozycjonowanie w Google.

Kiedy warto zrobić audyt SEO?

Zastanawiasz się, kiedy warto wykonać analizę strony WWW? Audyt SEO oferowany przez WeNet jest darmowy i całkowicie bezpieczny – możesz więc go zrobić właściwie w każdym momencie i w dowolnej sytuacji. Istnieje kilka szczególnych powodów, dla których warto zdecydować się na tego typu analizę.

Audyt SEO jest dla każdego, kto chce skorzystać z wiedzy specjalistów oraz:

  • sprawdzić kondycję nowej strony WWW,

  • dowiedzieć się, jak serwis wypada na tle konkurencji,

  • odnaleźć i poprawić błędy w treści oraz strukturze witryny,

  • zweryfikować portal po poprawkach i przebudowie. 

Prowadzisz firmową witrynę i chcesz poprawić jej ranking w Google? Audyt SEO to pierwszy krok, jaki musisz wykonać. Z narzędzia marki WeNet korzystają przedsiębiorcy, którzy chcą rozwijać biznes w sieci. Dołącz do nich i wzmocnij pozycję swojej marki w Internecie.

Jak wykonać darmowy audyt SEO od WeNet?

Darmowy, rozbudowany i wszechstronny – taki jest audyt SEO, który przeprowadzisz samodzielnie na stronie WeNet.pl. Nie musisz instalować w tym celu żadnych aplikacji. Wystarczy, że wpiszesz dokładny adres swojej witryny internetowej i klikniesz „Audytuj”. Narzędzie w niecałą minutę dokona analizy i przedstawi kluczowe parametry w postaci raportu.

Jak widzisz, wykonanie audytu jest niezwykle proste. Również interpretacja otrzymanych wyników nie powinna sprawić Ci żadnych trudności. Nie znasz się na pozycjonowaniu? Nic nie szkodzi – nawet osoby początkujące są w stanie odczytać z raportu najważniejsze dane i na ich podstawie poprawić błędy. Trudne pojęcia zostały wyjaśnione w przejrzysty sposób. W końcu raport opracowali specjaliści WeNet, którzy przygotowali sekcję z gotowymi wskazówkami.

Pamiętaj, że po wykonaniu audytu możesz zamówić szerszą analizę i uzyskać darmową wycenę optymalizacji Twojej strony WWW. Wystarczy, że wejdziesz na stronę WeNet.pl i wypełnisz formularz zgłoszeniowy dotyczący pozycjonowania. To nic nie kosztuje! Wybierz pakiet skrojony do potrzeb swojego biznesu i popraw ranking witryny w wynikach wyszukiwania.  

Co zyskujesz dzięki audytowi SEO od WeNet?

Strona internetowa to wizytówka Twojej firmy w sieci. Musisz więc o nią zadbać! Małowartościowy ruch, niskie pozycje w wynikach wyszukiwania oraz niewielka sprzedaż – wszystko to może być efektem błędów w pozycjonowaniu. Już dziś zdecyduj się na audyt SEO. Wybierz rozwiązanie marki WeNet, a zyskasz:

  • dobrze zoptymalizowaną witrynę – bezpieczną, responsywną, wolną od usterek, szybko ładującą się i przyjazną dla odbiorców,

  • oszczędność pieniędzy i czasu: zmniejszysz w ten sposób koszty przyszłych działań w zakresie marketingu i SEO,

  • dostęp do użytkowników – czyli potencjalnych klientów, którzy w wyszukiwarce szukają przede wszystkim informacji o produktach i usługach,

  • wyższą pozycję w Google i większy ruch – otrzymujesz gwarancję szybszego indeksowania witryny.  

Wszystko to pozwala – zarówno dużym serwisom, jak i małym witrynom – rozpocząć działania mające na celu poprawę ich widoczności w sieci. Dlatego też bezpłatny audyt SEO to narzędzie, bez którego nie może obyć się żaden właściciel strony internetowej. Regularne analizowanie raportów i wdrażanie poprawek pozwala na osiąganie kolejnych sukcesów online.

Pozycjonowanie stron WWW – od czego zacząć? Podsumowanie

Audyt SEO od WeNet to absolutny brak kosztów i tylko kilkadziesiąt sekund czekania na wyniki. W kompleksowym raporcie znajdziesz:

  • ogólne informacje o Twojej stronie internetowej,

  • ocenę witryny pod kątem SEO (podaną w procentach),

  • wyjaśnienie fachowych pojęć zawartych w podsumowaniu,

  • wskazanie mocnych i słabych elementów (błędów, sukcesów, ostrzeżeń), 

  • wskazówki dotyczące poprawy usterek, które wpływają na widoczność serwisu. 

Wszystkie te informacje stanowią doskonały wstęp do promocji firmowej strony w darmowych wynikach wyszukiwania. Wciąż nie czujesz się na siłach, aby zająć się samodzielnie skomplikowanym procesem pozycjonowania? Doradcy internetowi mogą Ci w tym pomóc! Zleć sprawy swojej witryny firmowej w ich ręce, a zyskasz wartościowy ruch i nowych klientów.

Na czym polegają usługi pozycjonowania WeNet? Specjaliści w ramach bogatego pakietu – poza audytem SEO – zapewniają również:

  • optymalizację treści – szczegółowo analizują teksty z uwzględnieniem fraz kluczowych, sprawdzają serwis pod kątem kopii treści, oceniają linkowanie wewnętrzne, optymalizują zawartość, meta dane i nagłówki H1-H6 itd.

  • optymalizację techniczną: dbają o poprawną strukturę serwisu, usuwają techniki nieprzyjazne SEO, sprawdzają responsywność i adresy URL (aby były przyjazne dla wyszukiwarek), przeprowadzają test prędkości witryny, poprawiają obecne przekierowania i dodają nowe, usuwają błędy na stronie itd.

  • link building i marketing treści: piszą i publikują artykuły na wartościowych portalach, zakładają wizytówki w różnorodnych katalogach firm, aktualizują Google Moja Firma, budują wizerunek marki w sieci, prowadzą bloga oraz komunikację w Social Mediach itd.

  • statystyki: dodają serwis do Google Search Console i Google Analytics, analizują statystyki strony WWW, sprawdzają pozycję fraz kluczowych, śledzą widoczność witryny w wyszukiwarce itd. 

A to jeszcze nie wszystko!

WeNet zapewnia także dedykowanego opiekuna, który będzie zawsze do Twojej dyspozycji – przez cały okres współpracy będzie monitorował wyniki, udzielał wyjaśnień oraz wprowadzał niezbędne zmiany i modyfikacje. Otrzymujesz również dostęp do szczegółowych danych i możesz śledzić efekty pracy specjalistów. W comiesięcznym raporcie znajdziesz statystyki dotyczące postępów. Masz więc pełną kontrolę nad całym procesem, gdy sam/sama zajmujesz się swoim biznesem.

Wybierz WeNet i dołącz do 50 000 zadowolonych klientów. Skorzystaj z audytu SEO i usług pozycjonowania. Doradcy internetowi zrozumieją Twój biznes i dobiorą pakiet skrojony do potrzeb Twojej firmy. Specjaliści stale ulepszają swoją ofertę, znają się na technologii, podążają za trendami oraz są ekspertami w swoich działaniach. Zdecyduj się na ich wsparcie, a uzyskasz nowoczesne rozwiązania, dzięki którym będziesz rozwijać swoją działalność w sieci. Przekonaj się, jak niewiele dzieli Cię od sukcesu w Internecie.

Podziel się

Szukamy klientów

Podpowiadamy jak zdobyć klientów. Sprawdź!

Reklamuj się u nas
cookie icon

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.

×