Firma WeNet rozpoczęła współpracę z eService. Sprawdź, co możesz na tym zyskać

Firma WeNet rozpoczęła współpracę z eService. Sprawdź, co możesz na tym zyskać

Największy w Polsce agent rozliczeniowy i jednocześnie największy operator płatności elektronicznych w Europie Środkowej oraz Doradcy Internetowi łączą siły! eService, czyli firma z ponad 20-letnim doświadczeniem jest bowiem teraz partnerem agencji reklamowej WeNet. Celem obu firm jest wsparcie sprzedawców w skutecznym rozwoju ich biznesów online. Poznaj zupełnie nowe możliwości, jakie gwarantuje ta współpraca. Przekonaj się, co możesz zyskać, jeśli skorzystasz z oferty już teraz.

Jak zmienia się Polski rynek e-commerce?

Czy wiesz, że już nawet 77% użytkowników kupuje online[1]? Nic w tym dziwnego – zakupy internetowe stały się szybkie, wygodne, proste, bezpieczne i dostępne. Na niezwykle dynamiczny rozwój e-handlu poza zmianą nawyków konsumenckich, ma również wpływ wciąż rosnąca liczba przedsiębiorców, którzy przenoszą swój biznes do sieci. W pierwszym kwartale 2021 r. własny sklep internetowy uruchomiło aż 3.4 tys. sprzedawców[2]!

Czy opłaca się więc sprzedawać online? Zdecydowanie tak! Jeśli wciąż jednak zastanawiasz się, czy chcesz zainwestować w stworzenie e-sklepu, to musisz wiedzieć, że prognozy dotyczące przyszłości rynku e-commerce są wyjątkowo optymistyczne z co najmniej dwóch powodów:

  • po pierwsze eksperci PwC twierdzą, że do 2026 roku polski e-handel osiągnie wartość 162 mld złotych – oznacza to średni wzrost aż o 12% rocznie,
  • po drugie niemal 85% Polaków deklaruje, że w najbliższych latach nie zamierza zmniejszyć częstotliwości e-zakupów[3].

Bez względu na to, czy już działasz online, czy dopiero zamierzasz przenieść swój biznes do Internetu, to weź pod uwagę, że rośnie znaczenie omnichannel. Sprzedaż wielokanałowa to jeden z aktualnych trendów, dzięki któremu możesz docierać do kupujących za pomocą różnych kanałów – zarówno offline, jak i online. Poza zachowaniem spójności musisz również budować pozytywne doświadczenia oraz aktywność i lojalność u klientów. 

Jak widzisz, sklep internetowy to opłacalna inwestycja. Aby jednak była skuteczna, musisz zadbać o wiele elementów i podjąć kilka ważnych decyzji. Jedną z nich będzie wybór bramki płatniczej. Podpowiadamy, na co zwrócić uwagę, przy porównywaniu oferty, aby wybrać najlepszą opcję dla Twojego biznesu.


Stworzymy dla Ciebie profesjonalny e-sklep, który przyciągnie klientów i będzie generował zyski. Sprawdź >>


Dlaczego eService to najlepszy wybór?

Z pewnością zdajesz sobie sprawę, że proces zakupowy w każdym sklepie internetowym składa się z kilku etapów. W ostatnim kroku dokonywana jest płatność w bramce płatniczej. To tutaj klient wybiera formę płatności zgodnie ze swoimi preferencjami oraz realizuje transakcję.  

Wybór właściwej bramki płatniczej jest więc bardzo ważny. Właściciele e-sklepów porównując oferty, zwracają zwykle uwagę, na takie czynniki jak:

  • bezpieczeństwo prowadzonych transakcji,
  • wysokość prowizji za transakcje oraz opłat, które obejmują koszty początkowe oraz stałe zobowiązania związane z przyjmowaniem płatności,
  • koszt oraz szybkość przelewu środków pieniężnych na rachunek,
  • integracja z platformami sprzedażowymi,
  • omnichannel/multichannel, czyli możliwość prowadzenia sprzedaży w wielu kanałach jednocześnie,
  • intuicyjny panel sprzedawcy oraz dostęp do danych transakcyjnych,
  • różne metody płatności oraz dostępność walut i języków bramki, które umożliwiają działalność na rynkach zagranicznych.    

Niezawodne, dostępne i innowacyjne –  dokładnie takie są płatności online eService. Z jednej strony stanowią wygodne rozwiązanie dla e-sklepów, a z drugiej gwarantują szybkie i bezpieczne zakupy dla klientów. Dzięki nim kupujący będą mogli wybierać spośród wielu ulubionych metod płatności. A sprzedawca otrzyma natychmiastową realizację transakcji oraz sprawny i darmowy dostęp do środków. Oferta przewiduje również kompleksową obsługę płatności bezgotówkowych dla wszystkich kanałów sprzedaży.

Sklep_internetowy_750x200

WeNet + eService = jeszcze więcej korzyści dla klienta

Dlaczego eService zostało partnerem WeNet? Przede wszystkim po to, by wesprzeć polskich – zarówno małych, jak i średnich przedsiębiorców – w prowadzeniu sprzedaży online. Dlatego w ramach współpracy obie firmy oferują sklep internetowy z możliwością sprzedaży produktów i usług oraz przyjmowania płatności online. Klienci (właściciele e-sklepów) nie muszą już więc kupować tylko samego oprogramowania e-commerce lub tylko samej bramki płatniczej.

Co jeszcze mogą zyskać sprzedawcy na tej obiecującej współpracy? Oto kilka najważniejszych korzyści:

  • nowoczesny sklep internetowy na PrestaShop, którego agencja reklamowa WeNet jest certyfikowanym partnerem,
  • kompleksowa oferta, gwarantująca pełną integrację wszystkich kanałów sprzedaży,
  • darmowe płatności online przez 2 miesiące*, a później wyjątkowo korzystna stawka prowizyjna,
  • możliwość prowadzenia transakcji z klientami na całym świecie, 
  • prosta integracja, której wdrożenie nie wymaga zbyt wiele czasu, 
  • bezpłatny dostęp do panelu administracyjnego,
  • pieniądze ze sprzedaży przelewane już następnego dnia,
  • brak opłaty aktywacyjnej i dodatkowych kosztów integracji,
  • sprawne uruchomienie płatności, dzięki czemu klient może od razu sprzedawać w swoim sklepie internetowym.

* Szczegółowa oferta u operatora eService. Ostateczny poziom opłat i warunki płatności obowiązują zgodnie z umową zawartą z eService.

Jak widzisz, zdecydowaną przewagą płatności online eService nad innymi rozwiązaniami jest globalny zasięg. Możliwość przyjmowania płatności w wielu różnych walutach i dostęp do kilkunastu wersji językowych bramki i systemu backoffice sprawia, że przedsiębiorcy mają szansę prowadzić transakcje z klientami na całym świecie. Otrzymują przy tym również atrakcyjną ofertę cenową.

A to jeszcze nie wszystko! Sprzedawcy zyskują pełną integrację oraz kompleksową obsługę płatności dla wszystkich kanałów sprzedaży. Bez względu na to, czy konsumenci wybiorą sklep internetowy PrestaShop, aplikację mobilną czy sklep stacjonarny, wszędzie będą mogli szybko i bezpiecznie płacić za swoje zakupy zagraniczną i polską kartą płatniczą, Blikiem, GPay, Apple Pay lub PayPal.



Kilka słów o eService

eService jest wiarygodnym partnerem i liderem branży – to zarówno największy operator płatności elektronicznych w Europie Środkowej, jak i agent rozliczeniowy nr 1 w Polsce. Od 20 lat oferuje swoim klientom dostęp do bezpiecznych, najbardziej zaawansowanych technologicznie oraz niezawodnych rozwiązań i produktów. Zapewnia doświadczenie, dostępność i profesjonalną usługę.

Ugruntowaną pozycję eService na rynku potwierdzają fakty. Firma zyskała status 7 najcenniejszej polskiej marki związanej z eCommerce – według rankingu Rzeczpospolitej. Należy do notowanej na NASDAQ spółki EVO Payments International oraz PKO Banku Polskiego. Nie bez przyczyny obsługuje klientów w 11 krajach Europy, zapewniając przy tym niezawodne rozwiązania płatnicze, które umożliwiają rozliczanie transakcji w ponad 35 walutach.

Co e-service oferuje sprzedawcom internetowym? Nowoczesna bramka płatnicza, brak opłat aktywacyjnych i abonamentowych, brak stałej opłaty od transakcji i opłat za przelewy na konto sklepu – a wszystko to w ramach jednego, wyjątkowo korzystnego pakietu.

Jesteś zainteresowany? Wypełnij formularz kontaktowy i zacznij skutecznie rozwijać swój biznes.


Źródła: 

[1] https://www.gemius.pl/wszystkie-artykuly-aktualnosci/raport-e-commerce-w-polsce-2021.html

[2] https://www.bankier.pl/wiadomosc/8-wykresow-o-polskim-rynku-e-commerce-ktore-warto-zobaczyc-8136159.html

[3] Tamże. 

Podziel się

Szukamy klientów

Podpowiadamy jak zdobyć klientów. Sprawdź!

Reklamuj się u nas

Newsletter