Jak ocieplić wizerunek firmy na Boże Narodzenie?

Jak ocieplić wizerunek firmy na Boże Narodzenie?

Boże Narodzenie zbliża się wielkimi krokami. Ten wyjątkowy czas w roku to świetna okazja, aby pokazać bardziej ludzką twarz prowadzonego biznesu. W końcu to właśnie Święta kojarzą nam się z ciepłem, rodzinną atmosferą i prezentami. Zastanawiasz się, jak ocieplić wizerunek firmy z okazji Gwiazdki? Chcesz wiedzieć, co podarować pracownikom i czy warto wysyłać kartki świąteczne do klientów? Sprawdź nasz poradnik.

Strony www Strony www

Udekoruj biuro, zmień motyw strony internetowej

Świąteczne dekoracje są nie tylko ładne, ale również dobrze się kojarzą. To właśnie dlatego chętnie dekorujemy swoje miejsca pracy, wprowadzając do nich odrobinę ciepłej, świątecznej atmosfery. Prowadzisz firmę? Zaangażuj pracowników w ubieranie choinki i wieszanie bożonarodzeniowych ozdób. Wspólne dekorowanie biura może być idealną okazją do integracji pracowników, z pewnością poprawi też panującą w firmie atmosferę i wprowadzi do niej szczególny nastrój.

Świąteczny wystrój będzie również doskonałym tłem do wigilii firmowej. Nie organizujesz takiego spotkania? Pamiętaj, że złożenie sobie życzeń przy kawie, pierniczkach i udekorowanej choince z pewnością będzie miłym akcentem przed świątecznym urlopem.

Wyjątkowy wystrój nie musi dotyczyć tylko powierzchni biurowej. Upewnij się, że bożonarodzeniowe motywy pojawią się także na firmowej stronie internetowej i profilach firmy w mediach społecznościowych. Jeśli prowadzisz sklep stacjonarny, znacząco zwiększysz znajomość firmy i poprawisz stosunek do niej lokalnej społeczności, jeśli przystroisz dużą choinkę w swojej dzielnicy lub zorganizujesz świąteczne ozdoby przy wejściu do swojej siedziby.

Podaruj prezent pracownikom i kontrahentom

Chyba każdemu z nas Święta bezsprzecznie kojarzą się z prezentami. One również mogą posłużyć do ocieplenia wizerunku. W pierwszej kolejności pomyśl o podarunkach dla pracowników firmy. Mogą oni otrzymać różnego rodzaju upominki, takie jak:

  • bony i kupony,

  • vouchery, karnety na zajęcia sportowe,

  • paczki świąteczne,

  • karty przedpłacone,

  • paczki dla dzieci pracowników.

Innym prezentem może być na przykład skrócenie czasu pracy w wigilię czy zgoda na pracę zdalną w okresie między Bożym Narodzeniem a Nowym Rokiem.

Prezenty warto również wręczyć kontrahentom, z którymi współpracujemy. Takie podarunki powinny być spersonalizowane. Warto zlecić wykonanie na nich napisu i umieszczenie logo firmy, a także dołączyć do paczki bilecik z życzeniami. Takie podarunki, które z łatwością zamówisz w drukarni, ocieplą wizerunek firmy i pomogą w nawiązaniu pozytywnych relacji biznesowych.

Chcesz zwiększyć ruch na stronie? Zbudować zaufanie klientów? Doradzimy Ci jak to zrobić . Sprawdź>> 

Wyślij świąteczne życzenia do klientów

Potraktuj swoich klientów jak bliskich i nie zapomnij przesłać im świątecznych życzeń. Nie musisz robić tego w sposób tradycyjny – obecnie internetowe kartki na Boże Narodzenie będą właściwą formą. Pamiętaj jednak, aby życzenia zawsze były odpowiednio spersonalizowane. Przygotowanie takich kartek to prosta sprawa, nawet dla osób nieposiadających umiejętności graficznych. Do ich zrobienia możesz wykorzystać darmowe programy, takie jak Canva.

Pamiętaj, że aby kartka odniosła zamierzony skutek, powinna spełniać kilka wymogów. Przede wszystkim musi się na niej znaleźć logo lub inne charakterystyczne dla Twojej firmy znaki. W przypadku biznesów działających na obcych rynkach, należy zwrócić uwagę na różnice kulturowe oraz religijne i wybrać wzory kartek bez konkretnych motywów.

Kartki firmowe doskonale oddziałują na odbiorców, którzy otrzymując je, czują się wyróżnieni i zapamiętani. Większość adresatów docenia tego typu gesty i starania firmy.

Nie zapomnij zwrócić uwagi, czy życzenia pojawiły się we wszystkich kanałach komunikacyjnych Twojej firmy – zarówno na Twojej stronie internetowej i w kanałach mediów społecznościowych.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Sprawdź, o co warto zadbać przed Bożym Narodzeniem.

Podziel się

Szukamy klientów

Podpowiadamy jak zdobyć klientów. Sprawdź!

Reklamuj się u nas

Newsletter